torsdag 29 januari 2009

Alla hjärtans dag-papper på lite annat sätt!

Vi fortsätter presentationen av Making Memories Love Notes-serie.

Jag har gjort fyra lay-outer, varav bara en har ett typiskt kärlekstema. De andra har jag med flit gjort med andra teman för att visa att det går alldeles utmärkt att använda röda "kärleks-papper" till allt möjligt!
Den första är en kärlekshyllning till mina två söner. Jag figurklippte pappret Heart Brocade med ett annat papper som mall. Bandet är Trims och är också tillverkat av Making Memories.
Mitt ibland mina Quickutz-hjärtan sitter två söta pins från Love Notes-serien. De hittar du här!
Making Memories gör också de söta journaling-rutorna du ser på lay-outerna nedan!



........................................................................................................................................................................

Nästa lay-out är snarare en hyllning till min härliga trädgård i allmänhet, och till Gullvivan i synnerhet!
Cardstocken är Bazzill. Om du tittar noga så ser du att jag som fotohörn nere till höger använt en bit av pappret som jag klippte bort från lay-outen här ovan! Återvinning på högsta nivå!

Resten av produkterna är Making Memories.

.....................................................................................................................................................................
Nästa lay-out består av vinterbilder. Jag tyckte de vita och blå nyanserna i fotona funkade bra tillsammans med det härligt röda i Love Notes-serien. Denna gång pappret Vintage Pearl . Ett underbart papper där det vita mönstret är embossat och blankt!! Läcker struktur!

......................................................................................................................................................................
Den fjärde och sista lay-outen är några härliga sommarbilder på minstingen. Han var så glad när han red på den gungande älgen, och jag var tvungen att fota honom!
Här har jag använt pappret Battenburg som bakgrund, sedan en bit Bazzill cardstock.
Journaling-ruta och band från Love Notes.

......................................................................................................................................................................




Inga kommentarer: