söndag 18 januari 2009

October afternoon!!

Jag fick helt underbara papper från October Afternoon-Daydream! Alla papper är dubbla och de är så snygga att det är svårt att välja sida! På min första layout vill jag visa att det går utmärkt att scrappa i rosa till en kille! Jag har lagt ett lager med 3d lack på bokstäverna för att få fram lite "candy" känsla. Det fina fotot har Helene Larsson tagit på Viggo.

I mitt kit fanns även underbara blommor, snygga bokstavsstickers, vacker spets och en bedårande burk med knappar. Här har jag använt dessa och papperna Garden chair och Patio umbrella.

Det var verkligen en fröjd att få scrappa dessa papper och dekorationer! Jag kunde knappt sluta! Jag har bara en liten pyttehög av scraps kvar! Kanske blir det ett kort av detta? Nästa layout känns väldigt pojkig i blåa toner men även lite orange och svart! Runt Paper lanterns pappret har jag stämplat en ram.


Nu får ni skynda er att beställa dessa supersnygga papper och dekos!

Kramar från LillBlomman

Inga kommentarer: