onsdag 18 februari 2009

Biljetter till Nordiska Stämpel- & Scrapmässan!


Den 7-8:e mars kommer Scrapgalen för första gången att delta i Nordiska Stämpel- & Scrapmässan i Göteborg! Det skall bli jättespännande! Just nu håller jag på att planera för fullt inför detta och jag kan lova att det kommer att finnas en hel del roliga erbjudanden att ta del av. Ett kan jag avslöja redan nu:


Alla som handlar hos Scrapgalen på mässan (gäller även förbeställningar) kommer att få ett presentkort värt 25% av den totala köpesumman att använda vid ett senare tillfälle!


Jag, Petra, kommer såklart att finnas på plats och med mig i montern kommer jag att ha DT Ulrika. DT Christel kommer även hon att finnas hos oss för att demonstrera de underbara Tombow Dual Brush pennorna som ni redan kan läsa en artikel om här längre ned.


Nu är det så att jag har två stycken 2-dagars entrébiljetter till mässan här på mitt bord! De tänkte jag ta och lotta ut till två stycken lyckliga vinnare som får en biljett vardera. Reglerna för utlottningen är som följer:


Alla som handlar i webbutiken från och med nu och fram till lördag den 28:a mars klockan 17:00 erhåller en lott med sitt namn per 100 kr ni handlar för! På lördag kväll kommer jag sedan att dra två stycken vinnare som får varsin biljett hemskickad veckan innan mässan går av stapeln.


Välkommen in och ta en lott eller två!

Kram Petra

Inga kommentarer: