fredag 21 augusti 2009

Fyndalster!

Jag är inte sen med att erkänna att jag gillar att shoppa scrapsaker! Det finns just nu massor av höstnyheter som är på ingång till Scrapgalen. Men att shoppa och göra riktiga fynd är snudd på ännu roligare. Fast bara snudd på! Mitt tips är att kolla baksidorna på "off season" papper som tex. MM Flower patch serien. Att blanda nya och gamla papper funkar också fin fint! Idag tänkte jag visa två kort som jag skapat av papper ur lagerensnings kategorin.





Detta kort är skapat av Handdipped från Basic grey. Jag har även lekt med två av mina nya stansar från Martha Stewart. Eventuellt kommer Petra att göra ytterligare en beställning längre fram på dessa ljuvliga stansar! I butiken hittar ni även söta små rosor och liknande bokstäver som dessa!




Här har jag har jag använt ett rödprickigt sammets papper! Det är en tunn pappersfilm på baksidan så det går lätt att stansa blommor ur det! I de röda blommornas mitt sitter dessa söta brads! Jag har även använt fram och baksida av ett papper från OA Road maps serie. Återigen har jag fått användning av min fina bladstans från Martha Stewart!

Hoppas att ni nu rusar in och fyndar i Lagerrensnings kategorin! Kramar LillBlomman!

1 kommentar:

Lillnettan sa...

Ljuvliga! Fattar inte hur du får ihop det...så vackra färger och så fina detaljer!