måndag 21 september 2009

Första inlägget för veckan!

Det är inte klokt vad tiden går fort! Nu är det måndag igen och i helgen har det varit mycket scrap för Scrapgalen! Petra med butiken och nästan hela DT gänget har varit i Enköping på scrapträff! Vi har haft en fantastiskt trevlig helg och är laddade med massor av inspiration! Snart, närmare bestämt den tredje oktober, är det dags för nästa scrapträff hos Scrapgalen! Ni hittar all information här!

Eftersom tiden rusar iväg har jag tagit tag i Inkidos ljuvliga julpapper och skapat en layout med en mycket surmulen, men söt tomte! I min lilla vrå skapas det redan julkort men dem visar jag en annan dag.
Eftersom min tomte är en tomte med attityd var dessa papper perfekta! I botten har jag använt, Stjärna turkos, ett papper som verkligen passar till mycket. Ett rött cardstock som jag stansat spetskanten med en Martha Stewart stans och sedan ytterligare ett Inkido papper, Rand turkos.
Som dekorationer har jag använt härliga blommor från Prima. Den röda blomman och de små stickerserna är privata men de turkosa bokstäverna hittar du här!
Det kommer att dyka upp många härliga julartiklar inne i butiken under hösten så ladda stereon med julmusik och värm glöggen så kör vi! Många kramar LillBlomman!

Inga kommentarer: