måndag 12 oktober 2009

....fortsättning julstuga

Hej!
Vi fortsätter med lite julstuga här, tycker jag!
Jag har också börjat skapa julkort här hemma. Det ska börjas i tid om man ska hinna med!
Och med alla fina julpapper som Scrapgalen har i sin shop så kan man ju bara inte låta bli!!!

Inkidos julpapper har blivit min favorit detta år och även deras stämplar. Det är så enkelt att skapa julkort med dessa papper och stämplar. Behövs inte så mycket för att de ska se dekorativa ut!
Här kommer ett julkort i bruna toner:
Jag har använt mig av Gran brun, 24:12 brun och en liten bit av det fina notpappret i beige.
Sedan har jag stansat ut en kant i brun cardstock med Martha Steward punch stjärnembossing.
Martha Stewards punchar har Petra haft till förbeställning i shopen och de hinner inte komma in förrän de tar slut igen och det förstår jag! De är verkligen användbara.
Dekorerat med lite sidenband, Primas bruna löv, en lite större ros och 2 små.
Stämpeln är också Inkidos från 2009 års kollektion.

På insidan här nedan ser ni en annan av Inkidos ljuvliga stämplar och den har Petra i shopen!
(så snabba er in och köp för den är väldigt populär och brukar ta slut i ett nafs!)


Det var allt för mig idag! Kika in i morgon igen för då kommer det fler julalster!

Kramar från Christel

Inga kommentarer: