lördag 10 oktober 2009

Julstuga!

Ja, jag är i full gång med att skapa julkort! Det är den roligaste säsongen när det gäller kort, tycker jag! Man kan utan att skämmas ösa på glitter och annat skoj! Ännu roligare blir det när det finns sååå fina papper att använda!

Idag blir det lite mer julkort skapat av Graphic45 ljuvliga papper. De är härligt mustiga och stämningsfulla!

Det brukar bli en del glöggpartyn och julblommor att ge bort runt jul! Då är det perfekt att ha några mindre kort på lut! Eller varför inte skicka dem? Här har jag gjort fyra olika där spillbitar kommer till perfekt användning! Stämplarna är privata och följde med någon tidning. Jag ser nu att en brun blomma på nedre kortet till höger försökt sig på att åka snålskjuts! Den ska INTE vara där, jag är hemskt ledsen!
Ytterligare ett julkort men i 15x15 cm storlek. Förutom de fina Graphic45 papperna kommer även tagsen och spetsen från Scrapgalen!
Så på med tomteluvorna och julmusiken och skapa julkort! Kramar från LillBlomman!

Inga kommentarer: