söndag 4 oktober 2009

Inkidoutmaning

LillBlommans utmaning var verkligen en utmaning för mig. Jag är vanligtvis sådan att jag använder mönstrat papper EN gång, hur stor eller liten bit jag än tagit av det. Jag blir lätt uttråkad och jag tycker inte om att upprepa mig=)


Jag valde att använda Indikos snöboll röd.



Som ni ser så gör swirlisar och snöflingor i kanterna att det känns lite som man använder olika papper under skapandet;)


Två julkort. På det högra har jag vellum med snöflingor som bas men det syns dåligt på fotot.


Två tags.


Till sist en tändsticksask med matchande ljus.

Det var roligt att anta utmaningen men jag är glad att få återgå till de hela oanvända papperna i DT-kitshögen.

Hoppas att ni får en fin vecka och jag vet att Petra är på väg att lägga upp nya varor i butiken!

Kram
Cilla

3 kommentarer:

Ulrika sa...

Så fina grejer!! LJusmanschetter var ju HIMLA smart och kul grej!!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Bra jobbat!! kanonfina llihopa och det känns verkligen inte som du upprepar dig:)

Christel sa...

Jättefina saker du gjort! Gillar oxå ljusmanschetterna skarpt!