tisdag 6 oktober 2009

Mer Halloweenalster....

Idag passar jag på att visa ännu ett alster med de här underbara papprena, bokstäverna mm från Pink Paislees halloweenserie "Twilight". Kan jag säga annat än att jag älskar denna serie? Urläckra!!

På denna LO kan du se den prickiga baksidan av det randiga pappret. Blev det krångligt nu? Jo, baksidan på det här randiga pappret är prickigt. Jag har skurit ut en bit av pappret under fotografierna och lagt i det rivna fältet + stansat ut bårder.


Här är en närbild på den underbara genomskinliga tejpen som oxå går att köpa hos Petra. Jag har klippt av en bit och lagt över fotona och det gröna mönstrade pappret. Effekten blir urläcker!


Jag har valt att sätta dit Crackle Accent på vissa delar av pappret. Då lacket torkar så blir det sprickor i det och det passar perfekt på gravstenen, fåglarna och fladdermössen.


Här ser du att jag även haft Crackle Accent på bokstäverna, även dessa från Pink Paislees halloweenserie. På arket får man både dessa urfina bokstäver nedan + ett gäng runda bokstäver. Urläckra!


Så, ta nu mååååånga roliga halloweenfoton i år och shoppa loss på de här fantastiska papprena i butiken! Det behöver inte vara så avancerade foton, det räcker med lite pumpor eller lite roliga utklädningskläder... Jag har funderingar på att göra nåt skoj med Aston och hans tjejkompis lagom till halloween...

Bohooo på er!
/Helene

Inga kommentarer: