söndag 13 december 2009

Designernas topp tre!

Så här strax innan jul tänkte vi alla tipsa om vilka just våra favoriter är i butiken! Det finns ju så mycket fint att hoppas på under julgranen! Välkommen att följa med på en exlusive shoppingtur med Scrapgalens design team!

LillBlomman:

1. Prima Hydrangea-jag älskar dessa påsar med ljuvliga blommor i varierande nyanser och storlekar! Man vill ju ha alla färger!
2. Websters alfabet-ett ark med inte mindre än fyra olika alfabet på samma ark. Vackert och användbart! Mina favorit stickers!
3. Dreamstreet Sam-Dreamstreet är en favorit och Sam innehåller underbara mönster, färger och tillbehör! Jag har köpt serien och den är så himla fin!

Ulrika:

1. Drake flyger - en underbart söt liten stämpel som passar både på kortet och på lay-outen!
2. October afternoon Roadmap alfastickers - dessa underbara stickers från O.A. Den ena serien läckrare än den andra. Så användbara!!
3. Glimmer mist, alla färger! - nu när man hamnat i kladdar-träsket och bara vill inka, spraya, måla, kladda på ALLT!!

LillNettan:

1. Tim Holtz corners-hoppas tomten tycker att jag varit riktigt snäll flicka...Dessa metallhörn lyxar garanterat till BIA bokens framsida, eller varför inte layouten eller kortet!
2. MR Wings & Hearts chipboard set-vingar och hjärtan i rå chipboard så det är fritt fram att dekorera dem som du vill; gulligt eller coolt bestämmer du själv. Mista, embossa, misat och kladda... man får 30 delar så det finns gott om utrymme för lek!
3. Trinket pins vintage blackpearl-mörka glänsande pins som ger det där lilla extra till alstret. Går att trycka in lite varstans, det blir liksom nästan aldrig fel!

Christel:

1. Trinket pins black pearl-ett måste till mina vintage kort!
2. Retro Punsch large och medium-efter att ha sett vad LillBlomman kunnat åstadkomma med sina stansar så måste jag bara ha tre stycken jag också! Large, medium och small.
3. Berta stamps kärleksruta-önskar jag mig till mina allahjärtansdag kort.

Helene:

1. Strong and precise glue-ett måste för scrapparen, i alla fall i min väska! Ser till att man färster sitt material både snabbt och bra!
2. Pink Paislee Mistletoe and co-hela denna serie är helt fantastisk i både färgsättning och variation, det bara måste man ha i sin stash.
3. Zig journal and title-pennan som jag bara älskar och som jag varmt rekommenderar! Flödet är bra och jag tycker om den tunna spetsen hur mycket som helst!

Cilla:

1. Cherry blossom branches white
1. Glimmer mist Bronze
1. Corners-fotohörn i metall

Inga kommentarer: