måndag 7 december 2009

Skapa med spill

Redan i oktober börjar jag leta recept inför julen. Jag älskar att laga mat men det är inte mycket från det traditionella julbortet som tilltalar mig förutom en god julskinka (trots att jag inte äter kött;) ). Jag blandar därför maträtter hej vilt under jul vilket innebär att jag plockar recept ur kokböcker oavsett säsong. För att hålla reda på alla recept och idéer har jag gjort mig ett gäng kokboksbokmärken. Måtten är ca 13x3,5cm och perfekta att klä med de sista spillbitarna.

Jag har använt spill från Grapich45 - Christmas Past och Inkido - röd.


Alla små bandstumpar kommer också till nytta.





Imorgon bjuder Ullis på några goda recept som vi fick njuta av på Scrapgalens härliga julmys. Missa inte det!

Kram Cilla

1 kommentar:

Ulrika sa...

Bra tips! Snygga bokmärken!!