torsdag 28 januari 2010

Jag älskar Sam!!

Ja, jag älskar verkligen Sam! Men nej, jag tänker inte lämna min man och gänga mig med den där Sam. Men jag använder gärna hans papper! Det får räcka..
Det är Dream Street Papers som gör de otroligt läckra papprena och olika dekos. Chipboards, bokstäver och rub-ons.
Kolla in de i butiken!

Här har jag använt pappret Say It som bakgrund. Baksidan på det pappret är fyllt av olika journalingrutor och är otroligt användbart!
I övrigt ser du papprena Change is good och Seasons of change.
Jag har också klippt ur ugglor ur pappret Whoo-hoo.
Du ser en journalingruta sticka fram, och vid fotona sitter en chipboard-pil som jag färgat lite extra. Kolla hela arket med chipboardfigurer HÄR!

Titeln är skriven med de jättesnygga chipboardbokstäverna Center of attention-raw från Heidi Swapp. Endast fantasin sätter gränser för hur du kan använda de! Måla, chalka, använda de som de är, spraya, eller som jag gjort här: embossat dem!
Först färgade jag in dem med fluid chalk Chestnut roan. Därefter strödde jag på genomskinligt embossingpulver och värmde med emboss-fön.
Bokstäverna blir då lite läckert glansiga och med en lite skrovlig yta! Snyyyggt!


Kom ihåg att jag delar gärna med mig av Sam till er alla!

1 kommentar:

Christel sa...

Hi,hi vad vitsig du är. Och ja, jag vill GÄRNA att du delar med dig av Sam till mig!!!!