lördag 2 januari 2010

Primas läckra "tyg-papper"

Du har fortfarande möjlighet att handla till mellandags-priser!
50 % rabatt på massor med härliga varor!
T.ex. säljer Scrapgalen ut sina Art Stitches-papper från Prima.
Läckert papper som är som tyg! Härlig struktur, och med vackert sydda dekorationer!! Du behöver inte lägga till värst mycket själv, bara ett eller ett par foton, en titel och lite text! Klart!

Här har jag använt det romantiska pappret Hearts, och självklart blev det en lay-out till mitt bröllopsalbum!
Jag klippte ut några av hjärtana innan jag limmade på cardstocken. På så sätt kunde jag dekorera lay-outen på ett smart sätt!


Övrigt material:
Cardstock: Bazzill kraft
Titel: American Crafts thickers Poolside
Hjärtana är fästa med 3D-kuddar för lite pop-up-effekt!


Nästa l-o är med en favorit-bild av min yngsta son.
Jag tyckte att färgerna på pappret Isabella passade bra ihop med de blå nyanserna i sötnosens kläder.

Övrigt material:

Blommor: Prima Wildflower Pillar Pack
Titel: American Crafts thickers Poolside
I mitten på blommorna har jag fäst Looking Glass från Making Memories serie Flower Patch. De är tyvärr slut i butiken, men du kan köpa liknande söta dekorationer ur samma serie och använda. På rean finns Brad combo till ett mycket bra pris!
Bakom fotot sitter en fotomatta som jag stansat kanterna på med Martha Stewarts stans Doily Lace. Den är slut för tillfället, men kolla gärna in Scallop Two Dot istället!! Superfin!

Och hörrni, gott nytt scrap-år på er!!!

/Ulrika

Inga kommentarer: