måndag 4 januari 2010

Sommar, sommar, sommar...

Jag slänger in en sommar-layout mitt i värsta vintern!!
Det funkar väl??
Jag har använt Making Memories sommar-fräscha Flower Patch som du hittar på mellandagsrean just nu! 50 % rabatt!!
Pappret som jag klippt de glittriga fjärilarna ur t.ex. kostar endast 7:- med rabatten dragen! De andra papprena är ännu billigare: 5:-!!

Pappret med fjärilarna heter Glitter small butterfly, och passar alldeles utmärkt att sätta saxen i!
De två andra papprena som skymtar under raden av foton heter Butterfly (baksidan) och Candy Floral (också baksidan).
Jag har också stänkt på med akrylfärg och ritat runt kanten.
Till titeln har jag använt American Crafts thickers Patchwork (nyansen heter Aqua, och det passar väl alldeles utmärkt till denna l-o!)


Glad sommar! ;-)
/Ulrika

P.S. Tinnerbäcksbadet ligger i Linköping och kan VARMT rekommenderas! Fint äventyrsbad, och en konstgjord uppvärmd sjö utanför!! D.S.

Inga kommentarer: