söndag 14 mars 2010

Grattiskort med de nya Kaiser

Godmorgon!
Eller kanske man ska säga Godmiddag!
Jag har haft en välbehövlig sovmorgon så mitt inlägg kommer upp en aningen sent, men när man blir bjuden på sovmorgon tar man chansen, eller hur!!!
Här i Skåne lyser solen från en klar himmel och det luktat VÅR!!! Vilken härlig känsla!
Samma känsla dyker upp när man ser de nya Kaiserpapperna som Petra har fått hem till shopen.
Underbara färgställningar! De finns i 2 papperskollektioner Devonshire och Gypsy Sisters:
Jag har skapat ett Grattis kort med papper från serien Gypsy Sisters. Som stämpelmotiv har jag använt en underbart lekfull stämpel från Kort og Gott med 2 barn som cyklar. Jag har stämplat den på ett gammalt papper med tonade rosor. I ena kanten på stämpelmotivet har jag satt en clips från Tim Holtz.
Under stämpelmotivet har jag fäst en ljuvlig spets som också är nyinkommen. Den finns i 4 färgställningar och ni hittar dem snart under kategorin spetsar. Metalldekorationen kommer också från Kort og Gott och i mitten av den har jag fäst en halvpärla.
Blommorna kommer från Prima och i dagarna väntar Petra in påfyllning av Primas varor, så ni som inte hann med att beställa sist, mycket tog ju slut på ett kick, håll ögonen öppna så ni hinner med denna gången!!! Den söta lilla turkosa fjärilen finns i brunt också.
Nedan följer lite närbilder på alla söta dekorationer:













Ha nu en skön och avkopplande Söndag!

Kramar från

1 kommentar:

Ellis sa...

Tjusigt kort! =)
Kram