fredag 5 mars 2010

Påskinspiration

Hejsan!
Idag tänkte jag ge er lite inspiration inför påsken.
Jag tycker de vanliga påskäggen är så tråkiga så jag brukar försöka göra något annat att stoppa godiset i. Här har jag altrat en spån ask: Färgerna går väl inte precis i påskens tecken men varför måste påsken vara gul ?
Jag har använt mig av Primas pappersserie Watercolor Rainbow och som dekoration har jag fäst en ljusmanschett med ägg i. Runt kanten på asken sitter en vit virkad spets och runt om hela asken sitter ett brett rosa sidenband.
Sedan vill jag passa på att påminna om Månadstävlingen som handlar just om att ALTRA.
Kolla in tävlingsreglerna här! Priset är ett presentkort i webshopen på 300 kr!!!
och du:
Vi ses väl på Scrapgalens träff imorgon???

Kramar från Christel

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilket gullig ask. Påsken behöver inte alls vara gul. Tycker om ditt färgval, supersnyggt. // Lena

Ulrika aka LillBlomman sa...

Helt underbar! Vem vill inte ha en sådan full med godis? Kram!