torsdag 11 mars 2010

Prima gör lekfulla papper oxå!!

Jag måste ju bara hylla Prima som gör så mycket fina saker! Alla dessa romantiska papper och ljuvliga blommor. Men de gör annat oxå, som stämplar eller som på min LO - lekfulla underbara papper!

Jag har klippt ut mönster från en av Primas Umbrella-papper. Det jag klippt ut är från baksidan på pappret, det finns fint randigt papper där (som skrivpapper) och stora fina mönster som är enkla att klippa ut.


3D-lack används flitigt här hos mig! Jag tycker det ger så läcker effekt på mönster och urklippta detaljer.


Ovanpå den urklippta blomman har jag satt en underbar prickig Primablomma, för att få lite 3D-effekt.




Minibokstäver: Adornit
Prickig blomma: Prima
Blingstenar: Prima e-line
Halvpärlor: Prima e-line
3D-lack: YouDo

Tack för titten!

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Åååååååååh så sött!

Christel sa...

Läcker effekt med 3 D lacket. Och din lille kille han är ju bara så söt på fotona.