tisdag 23 mars 2010

Skrivet av Cilla

Ni har väl sett att det har kommit påfyllning av Prima tillsammans med massa andra härliga nyheter i butiken?

Idag bjuder jag på en Prima layout, bara för att det går inte att sluta skapa med dem;)Jag har utgått från Pastiche seaside som jag fyllt på med blommor - utklippta, Primablommor, och i metall.




Det blir lite mer levande när man blandar olika material och förstärker med bling.


Vackert papper med vackert ornament.

Som en liten bonus kan jag bjuda på ett kort som skickades till min kära DT-kollega Ullis när hon fyllde några år för ett tag sedan.



Nu tycker jag att ni ska ge er in i butiken och "titta" på allt fint=)

3 kommentarer:

Christel sa...

Så vackert, Cilla! och kortet är ljuvligt!

Lillnettan sa...

Wow!!!

Anonym sa...

Yes!
;-)

/Lage