tisdag 9 mars 2010

Stjärnalbum!

Hej kära bloggläsare, Lillnettan här! Idag har jag slagit på stort och gjort något som inte är likt mig - ett stjärnalbum. Varje uppslag visar en vers från The Real Groups vackra "Ett liv för mig" som sjöngs på mitt och Kristofers bröllop. Papperen som jag använt är fram- och baksidor från två serier; Primas Shabby Shic: Morning Poetry och Flights of Fancy: Blooming Happiness, Faith, Ladybug samt Miss Pretty, ett papper med fjärilar som jag klippte ut och använde som dekorationer.

Framsidan fixade jag med mina Spellbinders och bokstavsstämplar. Kopparornamenten (säljs i 20-pack) går som en röd tråd genom hela albumet och övriga dekorationer från shoppen är Mulberry Rose Leaves, Tim Holtz Corners och Pearls & Chrystals. Bandet och blomman är från mina egna gömmor.

Så här ser då albumet ut när man vecklar ut det.

Nu kommer en serie halvkassa foton här...kan ingen av er förbarma sig över mig och ge mig en ny kamera? För det har ju enbart med kameran att göra och inte med talang. *host* Här har jag i alla fall stämplat lite och satt dit en fjäril med böjda vingar.

Här har vi mulberrylöv igen och en vacker blomma från Primas Love Story: Kissing Red.

En virkad vit spets med pärlor i...

En ros från Love Story: Kissing Pink och virkad brun spets samt pärlor.


Utklippta fjärilar igen.

Och här ytterligare en blomma från mitt eget lager, samt mulberrylöv.

Tack för titten!

Kram Anneth/Lillnettan

3 kommentarer:

Lena sa...

Väldigt vackert album. Pappren är så fina och metallornamenten är verkligen dekorativa. Lena

Christel sa...

Wow, vad snyggt!

Viddan sa...

Mycket,mycket fint!!!