fredag 2 april 2010

Glad påsk med Sweet Cheri!

Låt mig så här i påsktider bjuda er på lite godis!
Jag har använt "gamla" plastförpackningar som det varit olika dekorationer i. På dem har jag fäst etiketter gjorda med de sockersöta Imaginisce-papprena och dekosarna från serien Sweet Cheri.
Godiset har jag köpt på ICA... ;-)
Varsågoda, låt er väl smaka!
Jag lovar att ni inte får ont i vare sig magen eller tänderna!

Material:
Papper från Sweet Cheri - Gigi's Sweet Shoppe,
fjäril från Kort og Godt, papper från Prima - Blushing Fuchsia.
..............................................................
Material: Papper - Truffle Shuffle och Gigi's Sweet Shoppe.
............................................................
Material: Papper - Truffle Shuffle och Gigi's Sweet Shoppe
.................................................
Material: Papper från en förpackning med stickers från Sweet Cheri samt cardstock från Bazzill.
Blomma från Prima och bokstavsstickers från My little shoebox.
............................................................

Material: Papper - Gigi's Sweet Shoppe. Blomma från Prima


Glad påsk på er, alla scrap-raringar!!








Inga kommentarer: