söndag 16 maj 2010

Fantastiska October Afternoon

Skrivet av Cilla

Jag vet inte hur men OA lyckas alltid få till härliga pappersserier, både i färger och mönster. I vanliga fall när jag scrappar tar det timmar, ja ibland till och med dagar, innan allt är på plats och jag slutgiltigt kan montera layouten. Med October Afternoons papper, journal cards och rubons ur Thrift Shop gick det på mindre än en timme, och jag är nöjd:)



Det hade varit kul om datorn hade synts i bild. Kortet är nämligen taget 1992 och datorerna var inte små då;)




Förutom Thrift Shops-saker har jag använt:
Ursöta små blommor i pärlemo och silver (kommer läggas in i shopen)
Tiny Alphas - Worn retro
Pearls - Hot pink
Bokstäver till rubrik - Privata

That's it=)

4 kommentarer:

Lillnettan sa...

Jättesnyggt!

Christel sa...

Jättefint! Jag får alltid nya tips på hur man kan använda dekorationer. De söta blomknapparna tex. Dem hade jag satt inuti en pappersblomma. Hade aldrig tänkt tanken att dekorera med dem som du gjort! Nu fick jag det tipset. Tack!

Cath. sa...

Underbar, Cilla!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Rallyfart OCH toksnygg?!!!! Hur gick det till? Kramar!