lördag 15 maj 2010

Mera Lily Bee!

Idag tänkte jag visa min andra layout som jag skapat med papper från Lily Bee och serien Hello Sunshine. En härligt solgul layout! Färgen känns väldigt ovanlig för mig och därför väldigt inspirerande att göra!

Alla papperna är ju dubbelsidiga och här valde jag den gulprickiga sidan av Posies pappret. Jag gillar att återanvända förpackningar från mitt scrapmaterial och när jag upptäckte den snygga kartongen som Rub-onsen låg i gick jag lös med saxen direkt!

Här har jag piffat upp en Chipboard cirkel med band och blommor.

Jag gillar att använda dessa Calender cards från Jenni Bowlin. Ett dekorativt sätt att få med vilken månad fotot är taget.

Här har jag återigen använt en bit av Rub-on förpackningen och sedan fäst Mini alfas på. Jag har placerat ut lite chippisar här och var.
Många kramar från LillBlomman och förlåt alla Djurgårdare:)

Inga kommentarer: