lördag 29 maj 2010

Man kan aldrig få för mycket Webster!


Idag finns tre olika serier från Webster pages hos Scrapgalen och jag har jobbat med Life´s portrait.

Jag kan liksom inte låta bli att klippa och ändra i vissa papper. Här har jag använt Die cut pappret men skurit ut insidan och bytt mot Pure grace. Det finns nu en rad helt ljuvliga dekorationer från Websters i butiken, missa inte dem! På den här layouten har jag använt gammelrosa spets och alfabet stickers. Hjärtat är privat.

Den här medaljongen är utklippt ur Love yourself! De supersöta vita blommorna hittar ni i butiken och halvpärlorna från Kaiser passar exakt inuti!

Jag har byggt upp flera lager av utklippta border här den svarta kommer från Established & True och fjärilarna från Pure grace.

Genom att använda en kantstans på det undre pappret får jag en spets känsla även på det. Här ser ni också de söta stickers bokstäverna.
Jag har även klippt ut ord från Love yourself. Dessa papper ger miljoner olika
möjligheter att leka! Hoppas att jag kunnat inspirera lite och att ni får en härlig lördag!
Många kramar LillBlomman!

Inga kommentarer: