torsdag 27 maj 2010

Melissa Frances

I mitt DT-paket fick jag ett antal ljuvliga papper från Melissa Frances. Här har jag använt de beiga Esther och Alma. För att få in lite färg i layouten har jag frossat i härliga spetsar och band från butiken, även ett par läckra blommor från Prima fick vara med. Rosen nere i vänstra hörnet var brun från början men hunden måste tyckt att den såg väldigt god ut för den var borta när jag skulle fota=)



Material lista:
Mönstrat papper - Melissa Frances Alma och Esther
Cardstock - Kraft
Blomster - Temple Leaves - Keaw Green, Caravan - Magi Gold
Spets o band - Green & Brown Twist, Bloomer Trims och Brown Pattern Net
Bokstäver - Tiny Alpha - Christmas, Thickers Leg Warmers - Green
Övrigt - Rhinestones, Ornament - koppar, Lovely Rub-ons


Och så vill jag, som alltid, hänvisa in i butiken för att se alla nyheter som ständigt droppar in. Lite smakprov:

Alterations On the Edge - Scrollwork


Paper Girl - Metal Label Holders


Paper Girl - Shabby Flower



Inga kommentarer: