onsdag 19 maj 2010

Söta papper från My Little Shoebox

Är det inte fascinerande hur en tillverkare kan lyckas skapa så lekfullt roliga och söta papper som My Little Shoebox har gjort? De gör nu serie på serie med härliga papper med tillhörande diecuts. Jag fick en uppsättning med Lil' Critter, de har söta igelkottar, frukter och fruktträd som motiv. Det lockade mig såklart att göra en sida om vår egna trädgårdsmästare!



Sen fascineras jag även av att man kan skapa alster i vitt skilda färgskalor med exakt samma mönsterpapper. Här har jag bokstavligen slängt ihop ett enkelt födelsedagskort till mig guddotter då hon fyllde 11 år, jag hade drygt 20 minuter på mig att hinna med att göra kortet och det blev mycket uppskattat - även om kortet är enkelt *s*


Lätt att hitta materialet gör du iom min materiallista, som kommer här:
Papper: Bazzill (cardstock), My Little Shoebox "Lil' Critter" (mönstrat)
Dekorationer: My Little Shoebox "Lil' Critter" (journalingruta), Prima (halvpärlor)
Minialfabete: Adornit
Övrigt: privata bokstäver


1 kommentar:

Christel sa...

Åh, vilken söt trädgårdsmästare!