onsdag 16 juni 2010

Tattered Angels

Jag har använt det nya läckra Glimmer Mist Chalkboard - Strawberry Shortcake, här tillsammans med Glimmer Screens - Timeless Romance.

Det var jättesvårt att fota så att den snyggt kritade glimmereffekten syns. (+ att min kamera sjunger på sista versen) Men jag kan verkligen rekommendera chalkboarden som ett alternativ när man inte vill ha det så glittrigt och blingit. Jag och mina kollegor återkommer med fler tips på hur man kan använda misten.


Cirklar av spillbitar från Little Yellow Bicycle - Fresh Print Clothesline och de ursöta blommorna Pearl Penache - Elf Green från Prima. Tittar ni noga ser ni det finfina Pearl Bradsen från America Craft.


Jag har förstärkt det mindre hjärtat i masken med Tiny Alpha - Sunshine, glossy accent och en liten bling.

Ni glömmer väl inte att skapa till månadsutmaningen? Vi vill ha in mååånga bidrag att inspireras av och beundra=)

Inga kommentarer: