fredag 4 juni 2010

Turkost och vitt!

Turkost är en färg som jag verkligen gillar att jobba med! Här har jag låtit turkost få sällskapa med vitt och det blir så himla krispigt fräscht!

Först ett kort med papper från Websters som heter Established & true i botten. Ovanpå har jag använt en bit av Light the way som är en mörkare turkos ton i. Jag har också använt en kamé från dekorationerna som hör till Webster och en chipboard från Tattered angel. På chipboarden har jag fäst små halvpärlor från Kaiser som ni hittar i butiken! Rub-on privat.

Jag brukar samla på mig lite olika kartonger och askar som jag köper på reor här hemma. De är perfekta att altra och ge bort gåvor i. Här har jag gjort en matchande skattkista till kortet. Det härliga fluffbandet hittar ni här. Jag har också använt de supersöta små blommorna i vitt från butiken med turkosa blingstenar i.

Runt kistan har jag fäst vit spets, ric-rac band och små blinstenar! Sött!

Och lyfter du på locket står det SKATT där! Så alla vet!
Många kramar från LillBlomman och trevlig helg!

1 kommentar:

La Vikinga sa...

Jättesnygg färgkombination!!

Charlotta / La Vikinga