söndag 6 juni 2010

Vinnaren av maj månadsutmaning!

Jag hoppas att er helg är precis lika solig och varm som min är! :-) Det är nu dags att presentera vinnaren av maj månads utmaning. Det var ganska så jämt med många fina bidrag men vinnaren med flest röster har fått följande motivering:

* Unikt bidrag, fantastiskt vackert!
* Vackert och så ljuvligt att jag gärna skulle vilja ha det i mitt hem!
* Uppfinningsrikt! Har fångat utmaningen på ett bra sätt.
* Snyggt!
* Jättefint och romantiskt!

Och vinnaren utav ett presentkort värt 300 kr hos Scrapgalen äääääääär......

........

........

........

........

Rimna!



Stort grattis till dig Rimna, vinsten kommer med mailen!

Missa nu inte heller juni månadsutmaning, "Med blommor i fokus"!

Kram Petra med DT

3 kommentarer:

Anna Maria Niia sa...

Åh, så himla glad jag blir!!!

Tack så mycket!!!

Hoppar upp och ner här på söndagsmorgonen! ;)

Zarah sa...

MYCKET välförtjänt - så otroooligt fint!

Emily sa...

Den är verkligen så fin, hade på känn att den skulle vinna! :)
Grattis!