söndag 25 juli 2010

Skymning Design

Skrivet av Christel

Här kommer lite mer inspiration med Skymning Design stämplar.
Jag har använt mig av bakgrundsstämpeln med träd och gräs och maskat ihop med lilla söta Linnéa med grodan. Papperna jag använt mig av är från Melissa Frances och passar så bra ihop med denna sockersöta stämpel. Jag har dekorerat med rosa spets, sidenband,charms, blommor, rosor och lite rosa bling: På nästa kort har jag också använt bakgrundsstämpeln med träd och gräs men här har jag maskat in Miranda med sin bok. Bakgrundspappret kommer från Melissa Frances och det rutiga gröna pappret är en spillbit från Echo Park Sweet Summertime. Här har jag dekorerat med prästkragar, vit kalla, blad, spets, sidenband och bling:
Passa på och fynda nu hos Scrapgalen. Det är rea på en mängd olika varor. In i shopen och handla!

2 kommentarer:

Lillnettan sa...

Sagolikt! ;-) Du måste lära mig att färglägga med Copics nån gång, jättefint har du gjort.

Catta/ eldhexan sa...

Vad fint, härliga detaljer!