torsdag 29 juli 2010

Stämningsfullt med Skymning Design

Skrivet av Anneth/Lillnettan

Här kommer mitt tredje kort med stämplar från Skymning Design. Jag har maskat ihop en trädbakgrund tillsammans med "Miranda med bok" och i övrigt försökt att hålla kortet enkelt utan mönsterpapper för att fokus ska ligga på motivet.

Himlen är färgad ljusblå med torrchalk men det vill inte synas på fotot så ni får helt enkelt föreställa er det. *ler* En Prima-förpackning, två infärgade och stämplade tags samt svart och vit cardstock är allt som ges i pappersväg. I stället har jag försökt att jobba lite med nivåskillnader och lite effekter med lack och Crackle Paint.

Clear Rock Candy pryder dessa infärgade tags (Jag har använt Tea Dye, Vintage Photo och en gnutta Walnut Stain). Hoppas att ni kan se den coola effekten? Skrivstilsstämpeln är från Tingtura Design.

Jag är inte bra på att måla med mina nya Copics än, men övning ger förhoppningsvis färdighet? Här har jag lackat boken för att den ska hamna i lite extra fokus. Stämpeln är så vacker och fridfull!


Jag är nog lite lackberoende! Här har jag kluddat Glossy Accentsminibokstäverna från AdornIt (finns i mängder av färger i butiken).

Tack för titten!


2 kommentarer:

Catta/ eldhexan sa...

Jisses, vad skicklig du är! Ursnygga färger och detaljer,speciellt de infärgade tagsen! Tycker du behärskar dina copics väl =)

Ulrika sa...

Ja, jag gillar verkligen färgkombinationen! Kortet blev ursnyggt och jättetufft!