tisdag 31 augusti 2010

Mera Echo park!

Echo parks härliga Sweet summertime är verkligen härlig att jobba med! Idag tänkte jag visa layout nummer två som jag skapat av mitt kit från den serien. Somrigt, lekfullt och färglatt blev det!
Denna gången ville jag dra ihop mina papper och dekorationer lite mot mitten. Jag lät ett vitt cardstock rama in allt men lekte lite med mist i rött och blått. Jag satte även dit lite svarta halvpärlor vid sprayprickarna. Jag ville busa lite och sätta till romantiska turkosa rosor till en annars ganska tuff layout. Det blev faktsiskt rätt bra.
Mina vimplar skapade jag enkelt genom att klippa trekanter av mönstrat papper och limma fast dem på svart cardstock. Sedan klippte jag med min scalloped sax. Jag har även använt wellpapp alfabete från Jillibean soap och runda stickers från Jenni Bowlin.

Om du böjer upp stickers fjärilarna från Jenni Bowlin lite så blir de inte så platta!

Meningen "simply enjoy you" kommer från serien Hello sunshine och passar jättefint här!
Visst blir man glad av färg! Många kramar LillBlomman!

Inga kommentarer: