fredag 17 september 2010

Mer Apple Cider!!

Skrivet av Ulrika

Jag vill så gärna visa fler saker jag gjort med myyysiga Apple Cider från Imaginisce.
Det blev några kort av spillbitarna.
Först ut ett kort med flera olika Bazzill cardstock samt mönsterpappret So grateful.
Lite chalk och ritade "sömmar" så är kortet klart!
....................................................................

Sen ett kort till med pappret So Grateful.
Här har jag också använt det som blev kvar på arket med journalingrutor efter att jag tagit loss en ruta. Arket heter Give Thanks. Det blev till en ram som jag klistrade på en bit kraftfärgad cardstock. Ovanpå det en thickers-siffra från American Crafts.
..........................................................................

Här kommer ett pumpa-kort.
Jag gillar ju inte Halloween och dess symboler någe' vidare, det erkänner jag. Men pumpor är ju faktiskt riktigt snygga med sin mörkt oranga färg!
Pappret är So Gratefuls baksida!
Siffrorna är thickers från American Crafts. Återigen har jag använt en "ram" jag klippt ur arket med journalingrutor. Jag ryckte dessutom loss en pumpabild som satt på en av journalingrutorna, och klistrade den bredvid siffrorna!

.........................................................................

Sist ut ett kort med pappret Changing Leaves. Jag har klistrat det på ett papper från förpackningen med Falling Leaves Mosaic Stickers. Den är så fin med de där trädådringarna, så den ville jag inte bara kasta bort!
Bokstäverna är American Crafts thickers, Bliss heter de och färgen heter Coffee!! Mmmums!


Tack för mig!




Inga kommentarer: