tisdag 12 oktober 2010

Merry Christmas säger Echo Park!

Idag tänkte jag visa ett alster som jag skapat av papper från Echo Parks nya julkollektion- Merry Christmas. En stilren kollektion i mättade sköna julfärger. Alla papper är dubbelsidiga så du har många mönster att välja emellan.
Ibland kanske man glömmer bort att julpapper går alldeles utmärkt att använda till annat än just tomtefoton och paketöppningar. har man barn så händer det ju mycket hela tiden och under december förra året var Viggo tokig i olika tuber. Det handlar min layout om idag!

I botten och bakom foto har jag använt klart röd cardstock. Jag har använt Silver Bells, Jolly stripe och Home for the Holidays.

Det går ju oftast alldeles utmärkt att blanda olika tillverkares saker och här har jag använt bling från Prima och en die-cut från My Minds Eye.

Den snygga braden är från Lost and Found, wellpapp pilen är från JilliBeanSoap och bokstäverna från Prima.

Här använde jag en die-cut från MME som mall när jag skapade min journalingruta. Jag har klippt med en scallopedsax för att få de vågiga kanterna.
Ha det gott hemma i stugorna och scrappa lugnt! Många kramar från LillBlomman!


2 kommentarer:

Pysselbus sa...

Såå fin! Du har alltid så många fina detaljer på dina LOs!!

Lillnettan sa...

Härlig! Gillar särskilt hur du dekorerat högra övre hörnet, så fint!