onsdag 10 november 2010

Färg, stämpla, kladda är skoj!!

När jag fick ett inspirerande paket av Petra fyllt av färg och stämplar så gick jag igång ordentligt! Det papper jag stansat ut stjärnor ur är ett vanligt cardstock som är embossat med en Tim Holtz embossingplatta... Sedan har jag distressat stjärnorna med svart stämpeldyna och sedan glittrat loss ordentligt med vanligt glitterlim i guld och silver från Stickles.

Bakgrunden har jag gjort genom att dra Studios gula färg och vita gesso med ett gammalt kreditkort, sedan har jag stänkt gråsvart Glimmer mist Chalkboard från Tattered angels över det hela. Som pricken på i:et har jag stämplat med underbara runda stämplar samt gjort en extra stor ram med en ramstämpel från Glitz (som tyvärr verkar vara slut i butiken).




Inga kommentarer: