tisdag 9 november 2010

Mer julkort med stämplar från Skymning Design!

Skrivet av Catta: 
 Hejsan! 

Har ni kommit igång med årets julkortstillverkning ännu? Här kommer lite inspiration på det området:
På det här kortet har jag använt nya stämplar från Skymning Design som säljs i Scrapgalens shop: Ta ned månen, Grankvistar och Hjärta, (mellanstorleken). Grankvistar och hjärtat har jag maskat ihop. Allt är färglagt med akvarell på tub och förgyllt med lite guld- och silver i form av glitterlim. Den här gången dissade jag det tomteröda för lite rostigare färger och månen blev isigt ljusblå:



Övrigt material är papper från Pysselgumman (även tagsen är utlippta fån Pysselgummans papper) och wellpapp, brads i fom av stjäna från YouDo och massor av guldglittande lim! Blommor och halvpälor tog jag från mina egna gömmor men ta en kik i butiken, där finns massor av fina dekorationer!



Ha det gott och scrappa lugnt!
Kramar! Catta

Inga kommentarer: