söndag 21 november 2010

Mini canvastavla målad med Gesso och studio Paint

Skrivet av Christel:



Hejsan!

Idag tänker jag bjuda er på ytterligare en canvastavla. Petra har fått hem lite orginella produkter såsom canvas, jute, kork och chalkstock! För er som vågar utmana er själva i ert scrappande och testa något nytt!
Jag tycker det är helt underbara produkter att jobba med. För ett tag sen visade jag er en jutetavla och idag har jag arbetat med en canvastavla.
Denna canvastavla är i storleken 4x4 och jag började med att grunda den med gesso. Innan gesson hade torkat duttade jag på röd och gul Studio paint och målade runt med en tops.
Det blev en härligt höstlik färg. Jag dekorerade med 2 färgglada pappersremsor och ett träd som jag stansat ut.

Sedan tyckte jag att Melissa Frances rubons med citat som handlar om släktträd passade bra in. Dessa rubons finns med olika teman. Du hittar dem här.

Det var allt från mig idag. Ha en fortsatt skön Söndag!
Kramar från Christel

1 kommentar:

Ulrika sa...

WOW! Vad läckert! Och vad fint de (somriga) BoBunny-papprena passade in!! Supersnyggt!