måndag 22 november 2010

Ett kort från mig....

Svimma inte nu, jag vet att jag inte är en kortmakare.... Men när jag fick en förfrågan att fixa ett kort till mina arbetskollegor på neo, som tack för deras fina handledning av mig och 5 andra nya tjejer, så kunde jag inte tacka nej... Och det här fantastiskt underbara pappret från Pink Paislee "Parisian Anthology" bara lockar till kortmakeri! WOW, säger jag! Jag är KÄR, upp över öronen, i dom!!



Kan man annat än bli glad av de här softa tonerna i det vackra mönsterpappret tillsammans med LILA?!!

Övrigt material jag använt är:
Bokstäver: Pink Paislee (stora)*, Adornit (små)
Halvpärlor: Kaiser Craft
Band: Organzaband
Punchar: Martha Stewart (fjäril)*, Martha Stewart (doily lace)
Ink: Lila distress ink by Rangers (2 kulörer)
Glitterlim: Stickles (lila + stardust)

*privat

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Och så blev det så HÄR fint!!! Kanske att du ska göra lite mer kort vännen? Tokfint och cool färg!

Catta/eldhexan sa...

Håller med LillBlomman, du borde göra kort lite oftare, det är jättefint!