måndag 29 november 2010

På solsemester med BoBunny

Skrivet av Catta:

En av de roligaste sakerna med att få vara DT är utmaningen med att skapa med material man inte själv valt! Det bli en liten utmaning och gör att man utvecklas lite grann eftersom man får tänka lite utanför sina egna ramar! Jag satt och vred och vände på detta papper från BoBunny och visste inte vad jag skulle göra med det. Jag kunde inte riktigt fånga papprets stil... Men när min son såg det och tyckte det var ursnyggt så såg jag ju direkt vad jag skulle göra med det! Ett födelsedagskort till honom så klart! Vad det blev för stil? Tja, kan man kalla det solsemester à la rock n' roll?

Framsidan på det soliga gratulationskortet till mitt decemberbarn:


Jag gick löst på pappret med härliga dekorationer från Glitzers, stämpel med kerub  från Glitz Design, ljusblå Studio Paint, grattis-stämpel från Vilda Stamps, vit och svart hobbyfärg och massor av skaparglädje! (Gitarren ritade och klippte jag ut för hand.) Och efter lite kletande och flyttande av pappersbitar hit och dit blev jag riktigt nöjd! Pappret Sun Kissed dot från Bo Bunny ligger ute i  butikens rea-kategorien, skynda att fynda!

Insida och baksida:




Tack för titten!

Kram! Catta