fredag 3 december 2010

Gult är fult? Inte med Glitz!

Skrivet av Anneth/Lillnettan

Alltså, det här med gult...för mig är det en himla svår färg att scrappa med. Det är en väldigt glad och ljus färg och jag behöver nog tona ner den lite om jag ska känna mig hemma med den. Tur då att Glitz har flera gula, riktigt ruffiga papper som jag kan använda!

Här är papperet Stripe ur serien Vintage Love tillsammans med en oval som jag färgat in med Glimmer mist Chalkboard (Strawberry Shortcake) och en liten Magnolia-stämpel.

Jag säger alltid att jag inte gillar Magnolia men det slutar ofta med att jag använder sådana stämplar ändå. Det kan vara för att de är så roliga att färglägga.

Insidan; fjärilar i vellum och en journalingruta tillsammans med en dikt som jag skrivit ut från datorn.
Tack för titten!

Inga kommentarer: