fredag 28 januari 2011

Friends 4 ever!

skrivet av Christel:
Hejsan!

Vad kul det var att få se LillBlommans 10 Scrapgalen favoriter och att det är en så bra variation på stilarna i Designteamet. Jag kan säga att jag växte en halv meter när jag läste vad LillBlomman skrivit! Det är de där små kommentarerna som gör att man tycker det är så roligt att scrappa och som lyfter en framåt i utvecklingen.
Alla behöver vi beröm då och då och vad känns bättre än att få det av en kollega!
Jag har gjort ett kort som jag tänker skicka till min bästa väninna för att visa min tacksamhet för att hon alltid finns där för mig. Vår vänskap har varat i alla år ändå sen vi var barn.
Glitz Design har en massa roliga tillbehör och jag hittade ett passande dekorations "kort" tillhörande Vintage Love serien som jag använde som motiv på mitt kort. Ibland är det bra att ha såna här dekorationer till hands när man inte har tid att färglägga något stämpelmotiv.
Här ser ni en närbild på motivet:
Min materiallista till kortet ser ut så här:
Brun CS
Glitterlim
Brunt sidenband
gammalt bokpapper
chalk Chestnut Roan
Tag
mist choklad och koppar
bruna blad
minirosor
Blommor från Prima
Kram från Christel

1 kommentar:

Christel sa...

Ville bara kika in och säga att jag älskar ditt kort. Härliga färger och bandet blev ursött till.