onsdag 13 april 2011

Bo Bunnys Timepiece Time Flies!

Idag tänkte jag visa en layout skapad med Bo Bunnys Timepiece! En riktigt läcker serie med många härliga dekorationer till. Jag kan som vanligt inte låta bli att klippa sönder och göra om papperna lite.

Först klippte jag bort scallopedramen på det runda pappret med klockan på, delade på det och sydda fast bitar av det. Jag har också mistat papperna och inkat kanterna med svart.

Här är en av de fina Rub-onsen som finns till. Den användbara wellpapp ramen finns i många färger och former i butiken. Här har jag bara låtit den vara precis som den är.

Dekorationerna här är privata förutom chippisen. Den kommer från förpackningen med många olika bokstäver tillverkad av Tattered Angels. Bokstaven i satt där förut. Nu har jag mistat den och knytit min rosett där. Denna serie har varit omåttligt populär och tyvärr är mycket redan slut men det finns en chans att det kommer in påfyllning så håll ögonen öppna!

Materiallista, scrapbooking-www.scrapgalen.se:
Papper: Bo Bunny Timepiece Clockwork die cut, Timepiece, Timepiece
Dekorationer: Bo Bunny Rub-on, Bo Bunny Stickers, Tattered Angels framed fonts, Band*, Blommor*, Halvpärlor*
Färger: Mist, Chalk, Vit penna
Font: Thickers*

Många kramar från LillBlomman!

Inga kommentarer: