lördag 9 april 2011

Påskkort med Jillibean Soup

Påsken närmar sig med stormfart!
Härligt med en sen påsk, hörrni! Kanske har det då hunnit bli varmare och skönare i större delen av landet?

Jag har gjort ett par påskkort, och jag tycker ni ska lifta mina kort, och shoppa det material jag använt! De är superenkla, och alla kan göra dem! Papprena tillverkas av Jillibean Soup, och dekorationerna kommer från YouDo.
Materiallista hittar du längst ner i inlägget!

Små söta knappar som jag bryskt knipsat av plastöglan på baksidan för att kunna limma fast dem på kortet.

Hoppas ni kan se på bilden att morötterna är lite glittriga! Läcker effekt!

Ett kort med söta, somriga fjärilar! Det är väl det man längtar efter nu när sommaren närmar sig för varje dag som går!



Kolla vilken bra 3D-effekt det blir med fjärilarna fästa bara på mitten!

Materiallista, scrapbooking - www.scrapgalen.se :
*Mönstrade papper, Jillibean Soup Fresh Cilantro och Lime Wedges
*Textstämpel, Vilda Stamps
*Knappar, YouDo Buttons Easter Basket

Ha så roligt med ert påskpysslande!


Inga kommentarer: