torsdag 21 april 2011

Varsågoda, lite godis till påsk!

Ja, nu har påskhelgen inletts, och då är det väl dags att plocka fram godiset!? Vi svenskar är tydligen världsbäst (-sämst??) på att proppa i oss godis under påsken...
Jag tog fram spillbitar från mitt senaste dt-kit och pysslade ihop några godispåsar som jag vill bjuda er på! papprena och dekosarna kommer från Jillibean Soup och Nikki Sivils, och du hittar dem såklart i butiken.

Påsarna är helt enkelt gamla plastförpackningar till Prima-blommor. De är perfekta att använda till detta!
När jag tillverkat själva "etiketten" har jag dubbelvikt en bit cardstock och fäst överdelen på påsen mellan bladen. Jag fäste med häftapparat.

Materiallista vänster påse:
*Mönstrat papper: Jillibean Soups Lime Wedges (du ser både fram- och baksida!).
*Textstämpel: Vilda Stamps Påskhälsningar

Materiallista höger påse:
*Mönstrat papper: Jillibean Soup Fresh Cilantro
*Bokstavstickers: Nikki Sivils It's Your Day Cardstock stickers





Materiallista vänster påse:
*Mönstrat papper: Jillibean Soups Lime Wedges
*Dekorationer: YouDo Påskris

Materiallista höger påse:
*Mönstrat papper: Jillibean Soup Fresh Cilantro
*Textstämpel: Vilda Stamps Påskhälsningar




Ha nu en riktigt GLAD PÅSK allihop!!
Kram från:

2 kommentarer:

Catta/eldhexan sa...

Vilka söta påsar! Smart att återanvända blompåsar! Sånt gillar jag :)

Kram!

Mija ♥ sa...

mmmmmm - både ögongodis och att-äta-godis!!