lördag 14 maj 2011

So sweet!

Goddagens!

Igår fick ni se duktiga Lillblommans  kort med en av de nya stämplarna från Skymning Design. När jag skriver detta inlägg har jag ännu inte sett det, men jag är säker på att det är riktigt fint!

Här kommer ännu ett kort med en ny "skymningstämpel". Jag har använt "Tänker på dig" tillsammans med härligt turkos och rosa från Jillibean Soup och massor av bling! Ett "tonårskort" som min man sa, och det är väl en ganska träffande beskrivning!






















"Klamrarna" på sidorna av den rosa rutan med prickar är stickers från Jillibean Soup. Motivet och de två stjärnorna är fastsatta med 3d-kuddar.

Nedan kommer en närbild på motivet som jag färglagt med akvarell. Själv är jag väldigt förtjust i den här lilla tjejen. Här gjorde jag henne "poppig" med pastelliga färger, men jag tror att hon även skulle passa med en mer dramatisk look med svart hår. Hon är söt men inte för gullig och framför allt har hon en klar och levande blick!



Insidan med söt stickers med texten "Thank You for all that You do". Sömmarna ritade jag med vit penna.















Materiallista- Scrapbooking hos Scrapgalen:

* Papper: Bazix Cardstock-Razzelberry, Jillibean Soup- Fresh Cilantro och Half Pound Blossoms.
*Diecuts: Jilibean Soup- Blossom Soup Cardstock Stickers
*Stämpel: Skymning Design- Tänker på dig
* Text "You are so" är skrivet för hand. "Sweet" Bokstäver i bling "Frosty" från Glitz.
* Övrigt bling hittade jag i en av mina lådor men ursprung är okänt.
*Stjärnstans (privat)

Önskar er en trevlig helg! Kram! Catta