torsdag 2 juni 2011

Sommar-glädje med Inkido

Jag vill visa tre kort jag gjort med sommar-söta papper från Inkido. De är nyinkomna i butiken och ni får inte missa dem! Serien heter Forever Summer.
Korten ska delas ut till de tre rektorerna i mina barns skola i samband med terminsavslutningen. Det tycker jag att de kan vara värda!
 Här har jag klippt ur ett gäng fjärilar ur det vackra pappret Caterine Butterfly. De små fjärilarna fäste jag med 3D-kuddar så att de står ut lite. De stora har jag fäst med glue dots, men bara i mitten, så att vingarna kan fladdra fritt!
På fjärilarna sitter också små halvpärlor!


Det här kortet har en bred remsa av det söta fjärilspappret tillsammans med spetskant utstansat med en Martha Stewart-stans.


På det här kortet har jag fäst en wellpapp-ram som jag målat med akrylfärg. Fjärilspappret hamnade här inuti cirkeln, och en stor fjäril klippte jag ut och fäste på ramen. Även en liten blomma fick plats där!
......................................................................
*Mönstrade papper: Caterine Butterfly och Amanda Rose
*Wellpapp-ram: Inkido Valencia
*Blomma: Kort og Godt Lilja
*Halvpärlor: YouDo Pearl stickers Atlantic Surf
*Bokstäver (rub-ons): privata

 
Kram på er!

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Underbara kort
Papprena är sååå fina