fredag 26 augusti 2011

Wellpapp blir man glad av!

Ja, visst blir man glad av wellpapp?!
Scrapgalen har en hel del roliga produkter i wellpapp, kolla får du se! Det finns också hela ark av wellpapp (12x12 tum) som du t.ex. kan stansa ut egna dekorationer av.
Idag ska jag visa en layout som jag faktiskt redan visat i min privata blogg. Men det betyder ju inte att hela världen har sett den för det...;-) Varsågoda:

Här har jag använt tre stycken gröna cirklar som heter Torres. Det är YouDo som gör dem, och de finns i olika färger och former, bara att välja och vraka!

Echo Park-papprena jag använt ligger i outlet-kategorin vilket innebär att de kostar 4:50 st.!

*Mönstrade papper, Echo Park Capture the Flag, Tag Journaling Cards och Kick the Can.
*Wellpapp-ramar från YouDo
*Bokstavstickers från Echo Park, privata


1 kommentar:

La Vikinga sa...

Den blev jättefin!!!

Charlotta