lördag 3 september 2011

Bebissida med babysaurus

Som Ullis skrev för några dagar sedan, så är det inte så långt kvar innan Scrapgalen öppnar igen efter flytten. Är det inte fler som är nyfikna och sugna på att se kommande sortiment mm?! Jag är det i alla fall....

Som ni sett så har vi i designteamet i alla fall skapat lite under sommarmånaderna. Jag har legat liiiite lågt på grund av Charlie, min lilla bebis. Men nu har han blivit 6 månader och jag har landat lite i att vara fyrabarnsmamma och får oftare och oftare lite mer tid. Så han har faktiskt låtit mig skapa en sida om hans storebror Aston ;-) Det är väldigt roligt att skapa om de äldre barnen då man har en liten... Och jag har skapat med lite äldre papper som är fantastiskt söta och som du hittar under Outleten i shoppen!! Så passa på, shoppa finfina papper för bra pengar innan de tar slut!!


Materiallista - scrapbooking hos Scrapgalen
Papper: Little Yellow Bicycle "Babysaurus - Dino valley" (figurmönstrat), Little Yellow Bicycle "Babysaurus - Dino parade" (gul)
Bokstäver: Pink Paislee (stora)*, Adornit (små tyvärr slut, men finns massa andra HÄR)
Dekorationer: Little Yellow Bicycle (kuvert), YouDo (blommor blå*, vita), Prima (halvpärlor, slut i butik men andra oranga hittar du HÄR)
Färg, Studio (blå akrylfärg)
*privat

Scrappa lugnt!
/webmosterhelene

1 kommentar:

Mija ♥ sa...

Vilken liten goding!! Underbar LO <3