fredag 2 september 2011

September månads utmaning

Hej!

Dags för ny utmaning hos Scrapgalen! Du har hela september månad på dig att skapa till detta, och vi vill ha massor av bidrag! ;-)
Denna månad ska ni inspireras av ett fotografi. Ni får skapa kort, l-o eller något altrat.
Ni får gärna skriva några rader om vad ni inspirerats av när ni skickar in bilden av ert alster.
Så här ser fotot ut:

Det här är min utsikt när jag är på väg hem från jobbet om dagarna. Jag står då på pendeltågsstationen och väntar på tåget, och tittar på denna fasad.
Jag tycker fasaden är lite fulsnygg. Men nåt jag verkligen gillar är den där lilla randiga färgglada loggan de har. Du ser den under texten Sollentuna längst till vänster. Läcker va´?

Vi vill ha ditt bidrag på blog@scrapgalen.se senast den 30:e september klockan 23:59:59. Efter några dagars överläggning inom designteamet kommer sedan vinnaren att utses.

1:a pris: ett presentkort värt 300 kr hos Scrapgalen


Välkommen med ditt bidrag!
Petra med DT

1 kommentar:

carina sa...

Hej,
risk för att jag verkar lite 'vriden i kolan', men känner att det är bättre att jag frågar än inte alls.... :)
Men är det av fotot Sollentuna Centrum vi ska hämta inspirationen till vårt alster?
//Carina