måndag 12 september 2011

Tuff Maja Design

Jag tänkte visa er en layout med lite Maja Design, kombinerat med mist och wellpapp, vad sägs om det?

Jag har använt det underbara pappret med de små, små hjärtana på till den här lite tuffare layouten. Det funkar väl?
Jag mistade först bakgrundspappret och fäste sedan det mönstrade pappret. Jag kände mig nödgad att färga in en av bokstäverna med både mist och fluid chalk. Jag saknade nämligen ett grönt "T", hittade ett ljusblått men tyckte inte det passade... Då gjorde jag det rött istället!

Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Maja Design Jordgubbar o glass (fram- och baksida)
*Wellpapp: YouDo Madrid
*Titelbokstäver: American Crafts thickers Rockabye (finns i t.ex. svart i butiken), och Adornit Tiny Alpha (slut)
*Mist: Tattered Angels Glimmer mist Burnt red
*Övriga dekorationer privata

Tack för mig för denna gång!


Inga kommentarer: