fredag 11 november 2011

En lunch med Jillibean Soup

Hej!
idag ska ni få se en layout jag gjort med mysiga Jillibean Soup-produkter ur serien Apple Cheddar Soup!
Jag tyckte att färgerna på dessa passade så bra ihop med kraftfärgad cardstock, så det var ett sånt som hamnade i botten! Med lite brun mist på!


Jag har jobbat med cirklar då flera av Jillibeans diecuts är runda från början. Jag stansade själv ur flera runda cirklar ur det läckra pappret med träden på!
Jag har ritat med en brun penna för att skapa lite kontrast och en skarpare kant.


 Jag tycker det blir fint att placera några halvpärlor runt kanten på layouten. Det passade fint här med mörkgrönt, tycker ni inte?


Materiallista, scrapbooking hos Scrapgalen:
*Mönstrade papper: Jillibean Soup Apple Cider (fram- och baksida)
*Cardstock: Canvas Corp Kraft
*Halvpärlor: YouDo Pearl Stickers Vintage
*Bokstavsstickers: thickers från American Crafts (gröna är slut i butik, men du hittar rosa, silver och svart HÄR!) och Tiny Alpha från Adornit (slut i butik, men kolla alla andra nya fina mini-alphas HÄR!)
*Diecuts: Jillibean Soup Pea Pod Parts
*Mist: Tattered Angels Tattered Leather

Tack för idag!

Inga kommentarer: